Magento 2, czyli jedna z najbardziej popularnych i najbardziej zaawansowanych platform e-commerce dostępnych na rynku. Dzięki funkcjonalnościom, które oferuje można stworzyć potężny sklep internetowy, a dostępne moduły pozwolą jeszcze bardziej poszerzyć możliwości narzędzia. W dzisiejszym artykule przedstawimy cztery moduły do Magento, które mogą przydać się w pracy marketera. Jeśli jesteś ciekaw, jakie propozycje przygotowaliśmy, zapraszamy do lektury.
Yotpo Reviews
Każdy marketer wie, że recenzje klientów są najlepszą opcją do budowania zaufania klientów oraz ulepszania SEO poprzez regularnie dostarczane treści w Twojej witrynie. Rozszerzenie Magento Yotpo pomaga zbierać i publikować w witrynie recenzje produktów od klientów, którzy je zakupili. Wtyczka umożliwia także przesyłanie zdjęć swoich zakupów oraz udostępnianie swoich recenzji w mediach społecznościowych. Warto też wspomnieć, że Yotpo integruje się z Facebookiem, Instagramem i Google, a dzięki wyświetlaniu ocen w bezpłatnych wyszukiwaniach i Zakupach Google możesz zwiększyć ruch w swoim sklepie.
LiveChat
Rozszerzenie LiveChat dodaje widget do czatu na żywo do Twojej platformy i służy do rozmów z klientami, który poruszają się po sklepie. Możesz dostosować wygląd i styl LiveChata i utworzyć wiadomość powitalną dla swoich klientów. Możesz angażować użytkowników poprzez wyskakujące okienka czatu i automatyczne zaproszenia, a dodatkowo moduł integruje się z Google Analytics, Facebookiem, Massengerem, MailChimpem i wieloma innymi systemami. Warto też wspomnieć, że dzięki LiveChat otrzymujesz zaawansowane opcje raportowania i analityki, które w pełni wykorzystują dane z rozmów.
Facebook Pixel for Remarketing
Jak często widzisz reklamę na Facebooku produktu, który właśnie oglądałeś w sklepie internetowym? Właśnie do tego celu możesz wykorzystać moduł Facebook Pixel dla Magento 2, który śledzi wydarzenia w Twoim sklepie i wysyła informacje do Facebooka, by spersonalizować takie reklamy. Zainstalowanie modułu samodzielnie zainstaluje Facebook Pixela w sklepie Magento, dzięki czemu nie musisz wykonywać instalacji ręcznie. Po instalacji będziesz mógł m. in. łatwo eksportować produkty, które chcesz promować na Facebooku.
OneStepCheckout
Moduł OneStepCheckout pozwala usprawnić proces realizacji transakcji, dzięki czemu zmniejsza się wskaźnik porzucania koszyków. Jak to możliwe? Wtyczka umożliwia widok jednej strony kasy, dlatego wszystko widoczne jest na ekranie, a dodatkowo całość jest w pełni responsywna, dlatego niezależnie od rozmiaru urządzenia, wszystko będzie wyglądać świetnie. Rozszerzenie obejmuje też takie funkcje jak automatyczna aktualizacja cen i sumy zamówienia przy zmianach ilości oraz aktualizację stawek wysyłki po wpisaniu przez użytkownika kraju lub kodu pocztowego.
Cztery powyższe wtyczki to tylko niewielka część tego, co można wykorzystać w swoim sklepie. Na Magento Marketplace dostępnych modułów jest zdecydowanie więcej, dlatego jeśli powyższe są Ci znane lub niewystarczające, warto odwiedzić sklep Magento, by odszukać rozszerzenie spełniające Twoje wymagania.
Dodaj komentarz